2012. december 12., szerda

Ünnepekre hangolva

December 2-án vasárnap tartottunk hálaadó napot a krasznai testvérekkel az évben nyert áldásokért. Délelőtt jómagam a 2Kor. 15,9 délután Szekrényes Pál lp. testvér a Lk. 13,6-9 alapján szolgáltunk az igéből. Pál testvért elkísért felesége, aki bizonyságtétellel szolgált köztünk. Az alkalom után családunkban a vacsora mellett tovább folytattuk a hálaadást és a beszélgetést testvéreinkkel, szolgatársainkkal.

A hét folyamán több családot is sikerült meglátogatnom itt Krasznán, Kecelben és Rátonban is. 

December 9-én a gyülekezetünkben levő idős(ödő) testvérekért adtunk hálát és velük együtt szolgáltunk. A déli órában együtt ebédeltünk az alagsorban, ahol úgy vettem észre, nagyon jól érezték magukat a testvérek.


Délelőtt id. Dimény Miklós tv. szolgált a bibliaórai igéből, délután id. Tóth Imre tv. a Préd 12 alapján szóltak. Befejező szolgálatom alapjául a Lk. 1,5-20 igéket kaptam, ami engem személyesen nagyon betöltött.

A tegnap este 6,oo órától a Krasznai Gyülekezet fiataljaival a községünkben levő egyik öregotthonba szolgáltunk. Karácsonyi énekek, költemények, bizonyságtételek hangzottak el az otthon lakói és személyzete előtt, majd magyar és román nyelven szóltam a Lk 2,25-32 alapján a jelenlevőkhöz, a Jézus Krisztusban található üdvösségről.

A fiatalok énekelnek

Az idősek egy része, háttérben a személyzettel

Az alkalom után család látogatni voltunk a feleségemmel, ahol szintén megtapasztaltuk Isten jelenlétét.
Áldott legyen az Ő neve mindenért!

Nincsenek megjegyzések: